VZDELÁVACIE PROGRAMY PRE POSKYTOVATEĽOV SOCIÁLNYCH SLUŽIEB
Kurzy sú vypracované na základe priebežnej analýzy kľúčových rozvojových potrieb zamestnancov v zariadeniach sociálnych služieb od r.2009, dlhodobej komunikácie s riaditeľmi zariadení a spätných väzieb od absolventov našich vzdelávacích a tréningových programov.
V zmysle Zákona o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona o živnostenskom podnikaní je účelom týchto vzdelávacích aktivít prehlbovanie kvalifikácie odborných zamestnancov.
Rozvojové programy sú zamerané na priebežné udržiavanie, zdokonaľovanie a dopĺňanie požadovaných vedomostí a schopností potrebných na vykonávanie pracovných činností v oblasti sociálnych služieb a vedú k doplneniu, obnoveniu, rozšíreniu alebo prehĺbeniu kvalifikácie potrebnej na výkon odbornej činnosti.
Vzdelávanie realizujeme:
I: formou interných školení: v dohodnutom termíne priamo v školiacich priestoroch objednávateľa zvolenej vzdelávacej aktivity
II: formou verejných kurzov: ktoré organizujeme v kažnom krajskom meste, podľa schváleného harmonogramu.
Termíny pre konkrétne mestá sú stanovené pružne, priebežne, na základe počtu doručených nezáväzných prihlášok a sú zverejnené v časti AKTUÁLNE TERMÍNY
Kontakt pre viac informácií: adevec@adevec.sk
Kurzy:
I. Rozvoj osobnostných a sociálnych kompetencií poskytovateľov sociálnych služieb
Rozsah kurzu: 200 vyučovacích hodín
Kurz tvorí 12 samostatných vzdelávacích modulov:
1. PSYCHOSOCIÁLNY VÝCVIK PRE POSKYTOVATEĽOV SOCIÁLNYCH SLUŽIEB
ROZSAH : 30 hodín
2. ROZVOJ EMOCIONÁLNEJ INTELIGENCIE
ROZSAH : 20 hodín
3. ŠPECIFIKÁ KOMUNIKÁCIE S KLIENTOM SENIOROM
ROZSAH : 10 hodín
4. ŠPECIFIKÁ KOMUNIKÁCIE S KLIENTMI S MENTÁLNYM POSTIHNUTÍM A AUTIZMOM
ROZSAH : 10 hodín
5. ŠPECIFIKÁ KOMUNIKÁCIE S KLIENTMI S PSYCHOTICKÝM OCHORENÍM
ROZSAH :20 hodín /10 hodín školenie +10 hodín nadstavbový tréning zručností /
6. STRATÉGIE ZVLÁDANIA KONFLIKTOV V PRAXI POSKYTOVATEĽOV SOCIÁLNYCH SLUŽIEB
ROZSAH : 10 hodín
7. STRATÉGIE ZVLÁDANIA AGRESIVITY
ROZSAH : 10 hodín
8.
PROAKTÍVNE ZVLÁDANIE PSYCHICKEJ ZÁŤAŽE A STRESU
ROZSAH : 10 hodín
9. ZÁSADY PSYCHOHYGIENY, DUŠEVNÁ ODOLNOSŤ A PREVENCIA VYHORENIA
ROZSAH : 20 hodín
10. BUDOVANIE TÍMU A TÍMOVÁ PRÁCA
ROZSAH : 20 hodín
11. PSYCHOLOGICKÉ A PSYCHIATRICKÉ MINIMUM PRE POSKYTOVATEĽOV SOCIÁLNYCH SLUŽIEB
ROZSAH : 20 hodín
12. TVORBA INDIVIDUÁLNYCH PLÁNOV
ROZSAH : 20 hodín
II. Kľúčový pracovník klienta v sociálnych službách
Rozsah kurzu: 100 vyučovacích hodín
Kurz tvorí 5 samostatných vzdelávacích modulov:
1. KOMPETENCIE KĽÚČOVÉHO PRACOVNÍKA V SOCIÁLNYCH SLUŽBÁCH
ROZSAH : 20 hodín
2. EQ AKO NÁSTROJ SEBARIADIANIA A RIADENIA VZŤAHOV S KLIENTMI A ICH OPATROVATEĽMI/RODINNÝMI PRÍSLUŠNÍKMI/
ROZSAH : 20 hodín
3. KOMUNIKÁCIA AKO NÁSTROJ NA BUDOVANIE VZŤAHOV S KLIENTMI A ICH OPATROVATEĽMI/RODINNÝMI PRÍSLUŠNÍKMI/
ROZSAH : 20 hodín
4. PSYCHOLOGICKÉ , PSYCHIATRICKÉ A PRÁVNE MINIMUM
ROZSAH : 20 hodín
5. TVORBA INDIVIDUÁLNYCH PLÁNOV
ROZSAH : 20 hodín
III. Psychosociálny výcvik
Rozsah kurzu: 30 vyučovacích hodín
Kurz tvoria 3 samostatné vzdelávacie moduly:
1. EQ, SEBAUVEDOMENIE A SEBAPOZNÁVANIE
ROZSAH : 10 hodín
2. KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI
ROZSAH : 10 hodín
3. RIEŠENIE KONFLIKTOV
ROZSAH : 10 hodín
Veríme , že rozvojové programy pre poskytovateľov sociálnych služieb
budú prínosným pomocníkom vo Vašom odbornom raste.